Matilda Helena

Alla inlägg under april 2008

Av Matilda - 18 april 2008 14:57

Tjo!
Nu var det ett tag sedan jag skrev här, iaf nästan 2 veckor sen kanske. :P

Vad har hänt sen sist jo jag har ju sett Håkan Hellström om jag inte berättat det och jag har sett Takida och igår var det sista kvällen på Wersens som " Såklart" Petter spelade lite soul eller han var dj.

Just det på tisdag har vi personalfest oxå och då lovar jag er att det kommer att spåra totalt. :D Så jewla nice ska det bli och dricke ska vi börja med på en gång när vi börjar tyyyyp. :D Jag längtar verkligen och vi kommer att få det bääääst! :D

Mkt fest kommer det iaf att bli nu på slutet har vi planerat. Spåra ska det lätt göra!

Just det i tisdags så bodde vi nästan alla tjejer här på hotellet och hade var sin svit och det var mkt nice. Ett eget rum och sova i en skön säng, me like it. Fest blev det såklart med och efterfest och sheet, spårade rätt så bra i tisdags med. :D


Shoppat har jag oxå gjort i veckan, en Åre tröja, 1420 mössa och ett nytt linne typ. Minnen i från Åre. :D


Nu ska jag kila hem och tycka synd om idioten Matilda som ibland inte fattar vad hon håller på med och ja just det " Heeeeej IDIIIIIOOOT eller jag menade PUCKOOO! "


Ha det så bra allihopa och en nice helg! :)

Hörs och ses va när jag snart kommer hem! :D


Puss och kram


Av Matilda - 8 april 2008 13:54

Hallå allaihopa!

Här sitter jag och degar. En otroligt seg morgon. Vaknar 10 med att jag springer på toa och sen däcke igen i sängen o sedan så vaknar jag 12 av en väckarklocka och jag är fortfarande en zombie, men det blev iaf så att jag klev upp för att jag såg ljuset då vi öppnade våran dörr. :p Fast ute var det mulet och slask, yees detta är norrland och vårat aprilväder. Ena dagen är det varmt, andra dagen snöstorm och den tredje är det mulet. Men jag är van!

Så pallade inte ta mej till någon backe idag på min lediga dag. Känns som jag bara ville vara för mej själv ett tag och rensa tankarna.


Just det jag ska berätta lite om gårdagen.

Igår så hade Fjällgården ( där jag jobbar) kirrat en aktivitetsdag och jag var den enda som var med på allt! :D Stolt, haha!

Det började med att vi åkte zipline och det var verkligen en upplevelse. Nåt jag hade tänkt göra innan jag lämnade Åre och det har jag gjort nu. :) Man hänger typ i en lina och slänger sig ut hängandes i en annan stor lina, aja mina förklaringar är sämst men det var verkligen mkt nice och coolt! :D Det gillar jag, verkligen en upplevelse och snabbt gick det med! :D

Aja sen var det iaf dags för bad på Holiday och jag var trodde det skulle vara mkt större än det var, inte alls så stort. En rätt cool " sauma" avdelning hade dom. Sen när vi skulle bege oss därifrån så funkade såklart inte´det att öppna mitt skåp och jag var nära för att få fett damp så fick gå till receptioenen och be om hjälp. :p

Efter badet så var det att skynda sig hem i snöyran och gå där med gogelserna nedfällda och gå hem, måste sett rätt fullt.! haha. Sen snabbt hem och byta om och sen dra till Holiday igen för att käka innan vi skulle spela bowling med jobbet. Käka ja det hann vi inte så blev en macka och en cider till maten för mej, det var min måndagsmiddag,haha. :p Sen bowling och det var mkt nice och sen utgång på Country club och det var väl sådär och sen Max och käka. Det var min måndag det.


Ikväll så blir det väl utgång igen på Bygget! Det är ett måste på tisdagar så hoppas folket följer med! :D Det blir nice! :D


Nu har jag inte så mkt mer att säga. :p

Hare gött ses om några veckor och jag saknar er mest där hemma nu! <3


Puss och kram Matilda

Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards