Matilda Helena

Alla inlägg under maj 2012

Av Matilda - 29 maj 2012 09:49

Nedräkningen har börjat o idag är det tre dagar kvar tills vi checkar ut ifrån skolan för denna termin och tar ett långt o härligt sommarlov! Som jag ska njuta o det är så mycket roligt som händer i sommar så det här kommer bli så sjukt bra alltså! :D Ännu en sommar på bästkusten! Vädret har levererat dom senaste veckorna o det mesta jag har gjort är att ligga ute o steka vid havet o bara ha det gött! Må med härligt folk också naturligtvis! Livet är gött sådana dagar! Håller tummarna nu att det blir bra väder hela denna vecka också även fast det inte ska bli det. Har en fullspäckad o galet rolig vecka här på gång som drar igång imorgon! :D Mina tjejer tar examen imorgon o då är det fest på Bodegan. Sen ska vi umgås och mysa o äta god mat resten av veckan o klassfest blir det på fredag. Lördag ska jag gå 20 km o dricka en massa öl o cider. Tja då blir det en folkfest. ;) Ja mami Ja papi jag ska dricka vatten o äta. ;) 


Idag ska jag la plugga lite tänkte jag o greja. Kanske ha bb-maraton med Lisa. Ikväll ska jag ta mig till Appis för Madde här tillbaka. :)) Imorgon får jag träffa min kära Angi! Hon våldgästar gekås. 

Men här kommer la lite bilder på vad jag har haft för mig dom senaste veckorna, inte så tråkigt. ;) 


         

Av Matilda - 17 maj 2012 12:00

Idag är det den sjuttonde maj o det är Norges nationaldag! Grattis Norge på er dag! I Norge så firas dagen ifrån tidig morgon till sen kväll, så en fest hela dagen!

Förra veckan så hade vi vår veckan på skolan med massa grejer. Vi avslutade det hela på lördagen med finsittning på såsen o det var den bästa kvällen på länge! En riktigt grym fest o alla var så taggade o nöjda! ;D Alla var så finklädda också kändes lite som man skulle på bal. ;p Vi festade hela natten o hade det sjukt bra kan jag bara säga!


Just nu är det två veckor kvar tills det där sommarlovet och jag kan bara säga att jag LÄNGTAR tills det där lovet som kommer om två veckor. Jag är så skolless o jag måste plugga lite idag innan jag drar iväg o jobbar. Jobb nu när det är långhelg, kul o gött med lite extra cash så här när man blir fattig i juni. ;)

Igår så var vi och skulle ha det där localkortet så vi stod i kö i en timme bara för det kortet. Redan halv 10 var det sjukt lång kö o krogen hade inte öppnat då. Så det var sjuk kö, men till slut kom vi in. Blev en riktigt tidigkväll eftersom vi ville bara ha localkorten o sen skulle vi upp idag ju. Eller inte jag, tog mig en välförtjänt sovmorgon!


Om en månad kanske jag ska utomlands också. Wohoo om det blir så vilket jag hoppas!


Nu blir det te med Malin innan plugget börjar! latero    

Av Matilda - 9 maj 2012 08:39

Hur jewla pepp blev jag nu för Wårveckan som startar idag då det regnar..? Jävla skit väder plus att jag vaknar med huvudvärk o seg i kroppen. Åh jag blir ju aldrig sjuk så om jag blir sjuk nu så dör jag ju bara lite..... Pubrunda blir det iaf ikväll så jag ska sitta här hemma o plugga idag o hoppas på att jag är piggare ikväll. Eller ja det ska jag helt enkelt bara vara! Så är det! Har ju några dagar här nu när det kommer vara så roliga grejer så vettni o det missar inte jag! Massa galaj o det kan ju inte jag missa, nono!!

Skolan gör mig faktiskt lite stressad nu för tiden om jag säger så då. Inte så kul att jag stressar upp mig själv i onödan ibland då.

Annars är det en hel del tankar i tildans huvud just nu, med det mesta om man säger så! Det börjar närma sig sommarlov, typ tre veckor kvar! Whoppwhopp så gött så!! Ännu en sommar på bästkusten o i sommar ska så många vara kvar här!! :D :D


Valborg blev mer än lyckad. Det hela slutade med att jag står på bordet o är kvar på efterfesten. Tja det är inte ovanligt. Om man ställer fram en stol i närheten av mig så är det fan lockande att ställa sig på bordet!

Hittade en bild på mina fina vänner ifrån Valborg jag, Emma o Moan!!

 

Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards