Matilda Helena

Alla inlägg under september 2012

Av Matilda - 30 september 2012 15:07

Då var det söndag o jag sitter på tåget påväg hemifrån en toppenhelg i favorit Göteborg. Helgen har vart toppen filmkväll, shopping o fest! Som det ska vara. Fast min shopping blev faktiskt bara träningskläder. ;) Ja ni hörde rätt Tilda har skaffat årskort nu på gymmet så nu ska det brännas! Första passet bokat imorgon och jag är redan aspepp! :D Igår var vi ju ute o jag blev nästan med i ett bråk. Åh vissa pallar man bara inte med. Jag gör inget bara står, åh orka! Idag är dagen då jag skulle vilja vara hemma i Norrland o krama min familj! ?har den där längtan hem idag! Men om två veckor får jag krama sönder papi! Nu är mitt tåg framme i Vabbä! Ska hägna med mina Goa grannar ikväll o mysa med brudsen!!

Av Matilda - 24 september 2012 19:44

Så var det måndag o jag har inte skrivit på hela tre veckor. Kanske för att jag inte är så intresserad av att blogga o att det inte är många som läser den. :P Plus att datorn prioterar jag inte alls så mycket nu! Tro det eller ej, jag har annat för mig. Sitter mest vid den vid skolarbeten annars finns ju internet över telefonen liksom. Dom senaste veckorna då har jag iaf försökt att komma in i skolarbeten o försökt fått rutin på min vardag igen! Javisst har jag lyckats, har en grym kurs nu med bild. :) Har även hängt en hel del med en massa vänner, nollningen har passerat o jag o Malin visade att man inte behövde vinna för att ha kul. ;) En grym nollning var det allt o jag o Malin tyckte jag skötte vårt jobb som faddrar. ;P Lärt känna mycket nytt o roligt folk har jag hunnit med dessa veckor också. Jag har även blivit faster till världens sötaste tjej Alicia! <3 Åh vad jag vill träffa denna fina söta lilla tjej nu, Ante har blivit pappa så jag har väl blivit plastfaster då. ;) Så längtan hem till mitt kära Norrland är ganska enorm nu, ska försöka ta mig hem innan jul men det är svåååååårt.


Om två veckor får jag iallafall besök av pappan o Anitan. Så dom kommer hit o sen drar vi upp o har det gött i Uppsala hos Jonas. Ska bli så kul så! :)


Måndag innebär måndagsfika. ;) Har faktiskt vart på en skön promenad idag också o grejat o vart duktig. Nu ska det nyttiga livet börja för fröken freakstone med att röra på fläsket!!


 



Av Matilda - 3 september 2012 09:26

Jag är lite duktig idag som är vaken nu. Lite bra att vänja sig kanske. ;p ska ju upp halv 8 imorgon, hey tillbaka till verkligheten! Känns helt okej efter ett grymt lov. En sommar fylld av allt jag vill minnas från en sommar. Tre höjdpunkter denna sommar är veckan med familjen på Malta, bröllopsveckan hemma o Rhodos resan med brudarna. <3 Igår var jag en Sleten brud! Kräftskiva i lördags sjukt kul! Vi kan ha satt ribban på årets fest redan nu! ;) Jag är redo för verkligheten o rutiner med imorgon! Idag ska jag fika på stan o bara mysa! Sista dagen av mitt sommarlov! :)

Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards