Matilda Helena

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

Söndag

Av Matilda - 30 september 2012 15:07

Då var det söndag o jag sitter på tåget påväg hemifrån en toppenhelg i favorit Göteborg. Helgen har vart toppen filmkväll, shopping o fest! Som det ska vara. Fast min shopping blev faktiskt bara träningskläder. ;) Ja ni hörde rätt Tilda har skaffat årskort nu på gymmet så nu ska det brännas! Första passet bokat imorgon och jag är redan aspepp! :D Igår var vi ju ute o jag blev nästan med i ett bråk. Åh vissa pallar man bara inte med. Jag gör inget bara står, åh orka! Idag är dagen då jag skulle vilja vara hemma i Norrland o krama min familj! ?har den där längtan hem idag! Men om två veckor får jag krama sönder papi! Nu är mitt tåg framme i Vabbä! Ska hägna med mina Goa grannar ikväll o mysa med brudsen!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 15 juni 2013 16:36

Då var det riktigt länge sedan jag skrev här nu. Skriver nu bara för att Klingan har skaffat sig en blogg o gör lite reklam för mig. ;) Kommer nog inte allt vara för aktiv här om jag ska vara ärlig, bara så ni vet det då. Är hemma i dom norra delar...

Av Matilda - 9 januari 2013 17:12

Nu var det länge sedan jag skrev här verkligen. Motivationen för att skriva här är la inte den bästa. Men det är ju iallafall ett nytt år nu o jag är sjukt taggad för att detta året kommer att bli lika grymt som förra! 2012 var ett år som jag kommer ...

Av Matilda - 28 december 2012 10:29

Mina dagar här hemma i Norrland börjar sakta men säkert att gå mot sitt slut. Natten till söndagen reser jag tillbaka igen, då får jag resa med Moi igen. Underbart kul det ska bli att se henne igen! Vi har en hel del att snacka om. ;) Jag har hunnit ...

Av Matilda - 23 december 2012 23:26

Har ju inte skrivit här på länge nu. Nu har jag ju även jullov och hänger uppe i mitt fina Norrland och bara njuter av livet. Imorgon är det ju också julafton. :D Mysmys! Kom upp hit i onsdags och ska vara här uppe tills lite innan nyår. Nyår blir de...

Av Matilda - 11 december 2012 18:01

Har vart hemma nu i två dagar o grävt ner mig i portfolion med bilder o reflektioner. En rolig grej o jag ser framemot när jag är klar med den. Men jag har kommit en bit på vägen o jag slipper släpa med mig den upp till Norrland. ;) Så långt har jag ...

Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards