Matilda Helena

Alla inlägg under april 2012

Av Matilda - 30 april 2012 09:09

Strax så ska den där Tildan dra iväg för att jobba ett pass så här på förmiddagen när det är valborg. Kul kul med lite jobb denna helg. :)

Helgen har vart riktigt bra måste jag säga och jag har äntligen blivit med ny tv nu! Wihoo en plattis. Så i fredags bjöd jag in lite brudar på filmkväll hos mig, så trevligt så. :) Den funkade min tv, mohaha. ;) I lördags blev det jobb o det gick bra den första dagen! Sedan blev det en lugn kväll för mig med fest o partaj på skolan. Jag skulle ju inte med ut men jag lyckas ju inte hålla det där, för alla andra skulle ut så jag följde med. Det blev ju en lugn kväll eftersom jag skulle jobba igår. Men det gick la bra att jobba igår ju, nemas problemas! :)

Det blev lite bakning igår kväll för förberedelser för kvällen.


För idag direkt efter jobbet så ska jag skynda mig hem allt var det bara går o ladda för dagen! För idag är dagen som jag o Moa har planerat ett tag nu med en massa party hela natta!! Det kommer ett gött gäng hit ikväll för att käka och fira valborg med långbord o grejer!! Det här kommer att bli så bra så! Jag tror faktiskt att min kamera får hänga med ut ikväll. ;)

Jag ska tydligen shota ikväll också, hej o hå det här kommer att gå rätt in i dimman ikväll! ;)

Men jag är taggad för ikväll, för att det kommer att bli så bra sååååååå! ;D



Tummen upp för det är valborg o ikväll ska vi skåla o ha det så jävla skööööööj!!


 

Av Matilda - 21 april 2012 10:04

Så var det helg igen o det är ju alltid så jävla gött med helg! :D

Startade helgen på bästa sätt med en gäng brudar, film, godis, chirre, dirre o colan. Inte alls fel o jag kan säga att jag höll mig nära dom där skålarna, så jävla gött. :D Vi avslutade kvällen med en skräckfilm! Nej jag var inte alls rädd, fy helvete! Inte min grej o skrika är ju nåt jag är bra på så. :p


Idag ska jag umgås med min kära Annika. :) Vi har ju inte umgåts på hur länge som helst eftersom hon har vart på praktik o vi går om varandra här hemma då. Hinner bara träffas en liten stund hemma. Så idag ska vi mysa på stan, ska bli så trevligt så! :) Jag kanske kommer hem med en tv också vi får se hur dagen slutar. ;)

Ikväll blir det middag o fest med en massa brudar! Det ska bli så härligt o roligt också!! :D En riktigt bra helg kommer det här att bli kan jag säga! Ellen en riktigt bra lördag!!


Vi håller på att styra sommaren nu också, med en massa snack om allt vi ska besöka o eventuellt en resa i slutet på sommaren. :D Åh det är snart sommar, bara en månad kvar till sommarlovet typ, helt jävla galet måste jag säga!!


 

Av Matilda - 19 april 2012 10:47

En dålig update är det verkligen här måste jag säga, men vad ska man säga. Jag har inte så mkt jag vill babbla om här egentligen.

Veckan som vart har jag vart på rockfest o kört gärnet med en massa goa människor, jag har vart på grillkalas o blev övertalad om att följa med ut. Åh två dagar i rad blev det utgång! Veckan som har varit nu har jag mest suttit i skolan o skrivit o skrivit det där projektarbetet. Jag börjar bli trött på det nu, eller rättare sagt hela kursen. Snart är det över o det ska faktiskt bli sååååååå skööööönt. Gött med en ny kurs innan sommarlovet börjar. Den 1 juni då jävlar i havet går vi på lov. Skönt skönt!

Tisdagen bjöd på fotboll o grillning så härligt så! Dock jävligt kallt där kvällen kom. Men vi hade en rolig kväll på fotbollsplanen. :) MItt lag vann ju fotbollen så det var ju helt okej. ;) Igår så blev det quiz o jag, Moa och Malin tog hem hela quizet, så roligt såååå! :D Finally säger jag bara!! :DJust det jag o Hanna var o kollade läget på jobbet där vi ska hänga hela sommaren också, inte helt fel det alltså! ;D Jobb nästa helg o det kommer att bli så roligt så! :)


Idag ska jag på en grej med skolan på eftermiddagen o före det ska jag vänta o vänta på att vårt arbete kommer! Annars är det väl inte så mkt som händer. Vi håller på att styra upp Valborg! Så hoppas det lockar hit folk! :)


Av Matilda - 12 april 2012 09:26

Jag är en riktigt happy girl nu!

Detta skolår har verkligen vart mitt år. Som jag kämpade förra året med blod, svett o tårar. Jag var totalt krossad hela ferbruari, tills jag såg ett ljus i tunneln. Jag kämpade o ville inte ge upp! Jag hade kommit in på utbildningen som jag drömt om, så fan att jag skulle klara det! Helvetes året klarade jag av o nu snart ett år efter har jag klarat 2 år! Detta skolår har vart mitt år, ingen omtenta eller komplettering! Klarade båda tentorna nu o jag är så glad för det! Good bye tentor för denna termin!! Jag kan om jag bara vill!!!! Jag har en vilja av ståååååål! ;)


Påsken har iaf gått förbi och jag har haft en underbar vecka uppe i mitt kära Norrland. Med mina nära och kära. Ätit god mat, mått, umgåts, åkt bräda, hängt i fjällen o sett Jon Olssson o co! Påsk i Åre är så jävla bra alltså! Gött som fan att få åka i backarna med, tre dagar i rad. :)) Helt underbar dock har jag en underbar träningsvärk nu som jag kommer att i några veckor! ;D Påsken som sagt i Norrland var gryyyyyym, underbart att få hänga med familjen!! <3 Jag har fått sett bebismage, jag ska bli FAAAAAAAAAAAAASTEER!! ( Nej det är inte Jonas som ska ha smått) Ante ska ha o jag blir ju halvFAAAAAAASTEER!! :D


Kul att vara tillbaka på västkusten också o få känna av att man vart saknad! Ni är SÅ grymma mina vänner här nere ska ni bara veta!! Biiiiiiiiiiiiiiiiiiig LOVE!


Här kommer lite pics ifrån Norrland <3

                 


Av Matilda - 1 april 2012 21:00

Idag så är den där Tildan galet sliten. Jag klev upp halv 3 o var fortfarande död. Drog mig ner till Moan o vilade lite på hennes golv. Gick hem o sov o sov o sov. Har hängt i sängen typ hela dagen. Lyckades få i mig lite käk här nu på kvällarn också. Tvingade mig själv att äta för mat måste man ju äta!

En lyckad kväll igår med mina fina vänner o det blev all in med en jävla massa shots o grejer i baren också. Inte okej! Jag lyckades som vanligt slarva bort min garderobslapp. Helt hopplös alltså när det gäller den! En riktigt bra kväll o vi var många som var i våra ess! ;)

Ifredags var det gomiddag med tjejerna i klassen. Så mysigt så och en massa mkt trevligt snack! Me like melike! En bra helg o ifredags blev det häng vid fästningen, så gött o så härligt så! :) Härliga vår o äntligen fick jag träffa Emma igen så trevligt så!


Nu har jag en enorm längtan till att det ska bli onsdag. Ge mig onsdag nu så jag får åka till mitt älskade Härnta! Åh vad jag längtar efter att få träffa alla. Snackat med mami o bror idag. Åh jag bara längtar nå jävuskt nu!!

Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards