Matilda Helena

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

Onsdag

Av Matilda - 10 oktober 2012 13:15

Idag är dagen som jag startade med att hänga på SJs hemsida för att kolla på tågbiljetter hem till Norrland. Men sidjävlen börjar ju med att krånga så in i helvete. Suck, SJ måste vara Sveriges mest hatade företag! Om inte tågen kommer fram i tid så ska sidjäveln inte funka. Men aja ska inte gnälla för mycket på det. Lite plugg har det allt blivit idag o ská snart iväg på skolan igen o sen ska jag träna! Wihoo dag 3/3 denna vecka! ;) Nu börjar träningsvärken sen förra veckans pass äntligen lägga sig så får väl försöka hitta mer go träningsvärk nu. Men det är kul att träna. Gjorde ett spontant inköp när jag gick från skolan idag. Köpte mig en ny väska. Åh jag har lite beslutsångest om jag vill behålla den. Men den är ju stor och bra o jag behöver en enkel resväska så jag slipper släppa på min trasiga bag jämt. Ikväll ska jag kika lite på basket, kul kul!


Imorgon kommer äntligen papi och Anita! Så jag ska möta dom på tågstationen innan skolan imorgon så jag tänkte städa lite här nu innan dom kommer. Uppsala på fredag så kul så! Jag längtar efter denna helg nu!!

Haha festen som var ihelgen var hur grym som helst av det vi minns. ;) Det blev allt ett fylleslag, men det är inte ovanligt när det gäller partaj på här på längan....


Nu måste jag städa lite och greja innan jag måste ner på skolis igen!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 15 juni 2013 16:36

Då var det riktigt länge sedan jag skrev här nu. Skriver nu bara för att Klingan har skaffat sig en blogg o gör lite reklam för mig. ;) Kommer nog inte allt vara för aktiv här om jag ska vara ärlig, bara så ni vet det då. Är hemma i dom norra delar...

Av Matilda - 9 januari 2013 17:12

Nu var det länge sedan jag skrev här verkligen. Motivationen för att skriva här är la inte den bästa. Men det är ju iallafall ett nytt år nu o jag är sjukt taggad för att detta året kommer att bli lika grymt som förra! 2012 var ett år som jag kommer ...

Av Matilda - 28 december 2012 10:29

Mina dagar här hemma i Norrland börjar sakta men säkert att gå mot sitt slut. Natten till söndagen reser jag tillbaka igen, då får jag resa med Moi igen. Underbart kul det ska bli att se henne igen! Vi har en hel del att snacka om. ;) Jag har hunnit ...

Av Matilda - 23 december 2012 23:26

Har ju inte skrivit här på länge nu. Nu har jag ju även jullov och hänger uppe i mitt fina Norrland och bara njuter av livet. Imorgon är det ju också julafton. :D Mysmys! Kom upp hit i onsdags och ska vara här uppe tills lite innan nyår. Nyår blir de...

Av Matilda - 11 december 2012 18:01

Har vart hemma nu i två dagar o grävt ner mig i portfolion med bilder o reflektioner. En rolig grej o jag ser framemot när jag är klar med den. Men jag har kommit en bit på vägen o jag slipper släpa med mig den upp till Norrland. ;) Så långt har jag ...

Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards