Matilda Helena

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2012

Det är äntligen fredag!

Av Matilda - 5 oktober 2012 11:50

Det är fredag o jag har nyss kommit hem ifrån ett pass som kommer att kännas imorgon o solen lyser ute. Tja fredagen börjar helt enkelt väldigt bra. :D Så sjukt gött att vara igång med träningen o jag är inte klar med det för idag för ieftermiddag ska jag iväg igen på basket. Basket så jävla roligt! :D Åh vad jag längtar!! Men först innan det så måste jag vila ut lite, för jag är seriös hele färdig plus att imorgon kommer jag ha världens träningsvärk. Men det är det allt värt. ;) Ska börja o plugga lite nu så jag blir klar med det, iväg till hajen för att handla och sedan träna. Så det blir en bra dag med saker som är bra. Dissar den där afterworken idag o drar iväg på basket istället. ;D


Imorgon är dagen som jag längtat efter hela veckan, Moas fest! Det kommer att bli så sjukt bra o jag är la så jewla taggad nuva. Vi kommer ha en perfekt outfit. ;)

Igår bakade vi kanelbullar också o det var ju för jävla gött alltså. Dock så började det hela med mjölkrig som den mogna 88;an inte var med på. ;P Igår fick jag ett så jävla roligt besked också, mami kommer om två veckor! :D Åh först papi och sedan mami! Livet är la för bra eftersom det var en evighet sedan jag såg mina kära päron nu..


Nej tillbaka till plugget nu tildan så det händer nåt här...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 15 juni 2013 16:36

Då var det riktigt länge sedan jag skrev här nu. Skriver nu bara för att Klingan har skaffat sig en blogg o gör lite reklam för mig. ;) Kommer nog inte allt vara för aktiv här om jag ska vara ärlig, bara så ni vet det då. Är hemma i dom norra delar...

Av Matilda - 9 januari 2013 17:12

Nu var det länge sedan jag skrev här verkligen. Motivationen för att skriva här är la inte den bästa. Men det är ju iallafall ett nytt år nu o jag är sjukt taggad för att detta året kommer att bli lika grymt som förra! 2012 var ett år som jag kommer ...

Av Matilda - 28 december 2012 10:29

Mina dagar här hemma i Norrland börjar sakta men säkert att gå mot sitt slut. Natten till söndagen reser jag tillbaka igen, då får jag resa med Moi igen. Underbart kul det ska bli att se henne igen! Vi har en hel del att snacka om. ;) Jag har hunnit ...

Av Matilda - 23 december 2012 23:26

Har ju inte skrivit här på länge nu. Nu har jag ju även jullov och hänger uppe i mitt fina Norrland och bara njuter av livet. Imorgon är det ju också julafton. :D Mysmys! Kom upp hit i onsdags och ska vara här uppe tills lite innan nyår. Nyår blir de...

Av Matilda - 11 december 2012 18:01

Har vart hemma nu i två dagar o grävt ner mig i portfolion med bilder o reflektioner. En rolig grej o jag ser framemot när jag är klar med den. Men jag har kommit en bit på vägen o jag slipper släpa med mig den upp till Norrland. ;) Så långt har jag ...

Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards