Matilda Helena

Alla inlägg under juni 2012

Av Matilda - 19 juni 2012 12:28

Nu är jag hemma ifrån en vecka på Malta. Jag är hemma i mitt Norrland o har det förjävla bra måste jag säga! Hänger just nu i stugan o det är riktigt gött att vara på landet. Man sover så skönt här också. :P

Veckan iallafall på Malta var helt underbar. Jag överlevde en vecka med familjen på Malta. ;) Vi köpte oss ett busskort som tog oss runt hela Malta. Vi såg allt! Så mysigt o så roligt. Kul att se stället där jag gick i skola, gled på stranden o gjorde nätterna osäkra. ;) En sak som är säker o det är att jag ska tillbaka till Malta någon eller några ggr till. Så det så! Fina ö och så mycket att se. Brun har jag tydligen också blivit. Tyckte inte det när jag jämförde mig med stekarna vid poolen. Men här hemma så är jag något så där brunare än många andra vilket är bra. ;) Jag vill ju vara brun på sommaren. ;D Haha nörd jag vet! 

En toppen vecka, pics kommer här nedanför så enjoooooooy it!! Dock så är det bara bilderna jag tog med iphonen. Resten kommer senare!

       

Veckan här i norr kommer att bli bra, den började riktigt bra igår och den kommer att fortsätta såååååå bra! Häng med släkt o vänner. Bröllop o grejer. En vecka som jag undrar om jag kommer att hinna med allt jag vill. Veckan kommer att bli hel grym här uppe helt enkelt!! 


Av Matilda - 9 juni 2012 09:57

Ingen har mer resefeber än mig idag, sovit förjävla dåligt o vaknar tidigt. Kul kul! Idag är dagen så jag drar mig upp till Arlanda för att möta upp min familj o sedan drar vi till Malta imorgonbitti! :D Så om en dygn sitter jag på planet till Malta! :D Min fina ö som jag ska visa min kära familj hade jag tänkt. Det blir häng där i en vecka o det ska bli så gött så!! Bara må med familjen o ha det götta!! Har nästan packat allt o jag måste erkänna att jag är lite stolt att jag inte har tagit med mig hela garderoben! Det handlar om att priotera vettni. ;D Ska även ta med mig grejer för en vecka i Norrland fast det får stanna i Sverige. Så jag kan bara säga att tja det är en jävla massa grejer som ska med vettni! 

Igår hade jag häng med mina fina brudar. Vi käkade god mat, jordgubbar, chips o snackade av oss en massa. Hade ju trots allt vart ifrån varandra i en vecka. Nu när jag är borta i mer än två veckor kommer det vara mkt vi har att snacka om när jag kommer tillbaka! Men en myskväll med fina tjejer! :) 


Tusen saker jag ska göra innan mitt tåg går till Göteborg. Därför ska jag försöka göra det mesta nu på förmiddagen så slipper jag göra det sen, måste hinna umgås med Malin o Moa innan jag drar! Dricka tusen koppar te och bara måååå!! 


HAJOOOOOOO WESTCOUST!! Ses på Malta o sedan i Norrland!! 


 

Av Matilda - 7 juni 2012 10:45

Nu var det väl typ en vecka sedan jag skrev här o jag har gått på sommarsommarsommarLOOOV. Sommarlovskänslan är inte på topp om man säger så när det mest är grå himmel ute o förjävla kallt alltså. Men snart så kan det väl vända, fast just det jag drar ju utomlands på söndag till min fina ö, Malta! Så där ska jag må en vecka så jag gnäller inte allt för mkt på vädret ändå! ;) Där ska jag steka o bli brun o bara ha det gött!! :)


Ihelgen som va så var det ju 20kmhofmann där man gick 20 km o drack öl! En rolig tävling o hela dagen var så sjukt jävla bra måste jag säga! Vi kom i mål med ett högt promille i vårt blod. Sedan fortsatte festen o vi körde en långdag i dimmans tecken. ;) En fin dag o fina vänner! Jag har ju sagt hejdå till mina kära tjejer också som slutat, en del av dom o det känns jobbigt måste jag säga! Men tur att några av dom bor nära här iaf så om jag längtar för mycket är det bara att dra mig mot Gbg! :)

Nu har jag vart hos Emma några dagar också o myst på med henne. Hängt hos henne o druckit o ätit gott o igår blev det en sväng på stan o Liseberg. :) Riktigt kul på Liseberg med Timbuktu på scenen!! En grym dag o kul att se R med. :) Bror har vart på besök o vi gjorde det som är hans nya hobby att snacka om livet o fika. Så det gjorde vi!


Idag är det en grå dag o en perfekt dag att greja med skolgrejer, rensa en massa grejer, tvätta, börja packa o allt sånt där som är så tråkigt men som jag faktiskt måste. Så får det bli! 

Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards