Matilda Helena

Alla inlägg under januari 2012

Av Matilda - 28 januari 2012 11:15

Smartaste tjejen i historien kommer på den där tanken att hon måste spela basket när hon är snorförkyld o blir ännu mera förkyldare. Smart tjej smart tjej! Det var ju trotsallt min sport o jag får ett sådant lyckorus när jag springer där på planen. Några mål gjorde jag allt o fan jag saknar den där sporten alltså.

Veckan har rullat på med en massa plugg o bra häng med mina vänner. :) Lite goa fika stunder blir det allt!

Igår var det såklart utgång igen o det var en riktigt bra kväll må jag säga! Kul att Lisa hängde med och vi körde först lite förferre här hos mig o sedan ner på skolan för lite mer fest och sedan Oscars!! Jag som hade sagt till mig själv att jag inte ville dit, men hur slutar inte kvällarna jo vi kör Oscars!!

Kvällen slutade mindre bra, jag fick gå ifrån Brunnsberg o hem! Jävla idoit! Så där slutade sagan om Kosovo! The End!


Nu är det dags att fräscha till sig o dra för lite häng till Göteborg till min kära vän Erica! Där ska jag må idag o känna på lite Gbg luft. Skönt med miljönbyte!

Av Matilda - 23 januari 2012 17:57

Då var det måndag igen o jag är tjejen som har lyckats dragit på mig väääääärldens äckligaste förkyldning. Inte en sådan fräsch tjej direkt! Aja jag överlever nog, bara jag inte lyckas tappa rösten då blir det inte roligt alltså. Jag hålla käft i en dag, nej det går int.

Idag har det jag hängt på skolan och pluggat o snackat om helgens skandaler och bravader. ;) Skönt att ventilera med mina härliga tjejer. Haha!

Det blev ju utgång i lördags också med först födelsedagsparty hos Madde o sen blev det utgång på Oscars! En riktigt rolig kväll det med o härliga brudar. :D

Jag har haft en riktigt bra helg här med mina tjejer! Fredag och lördagen har vart riktigt bra! Igår måddes det med fika på dagen i flera timmar på stan o snack o sedan blev det en sallad till middag, mums så gott!


En trött tjej det är nåt som jag verkligen har vart idag, nästan så jag däckade ett tag i min tråkiga litteratur på skolan. Ikväll blir det iallafall handboll på tvn och det piggar såklart upp mig! Heja Sverige ikväll köööööör vi!!

Av Matilda - 21 januari 2012 11:01

Då var det lördag igen o jag vaknar som vanligt tidigt då det är helg. Vad är felet? Så jag har hunnit ikapp nu på paradise avsnitten som jag har missat. ;) Bra tidsfördriv en lördag som denna!

Kvällen igår var awesoome! En fantastisk kväll med mina brudar i klassen. :) Jag kunde leka kock o alla gillade min förrätt riktigt bra faktiskt, så jag är nöjd med mitt resultat även fast jag inte är nån kock. ;) Det blev en riktigt rolig kväll på pärlan sedan. För oscars kom man ju inte in på så vi drog oss till pärlan. Riktigt kul o där mötte jag upp resten av gänget här på längan med!

Kvällen slutade med att freakstone blev jävligt lack, så där säger man inte om mig! Alltså hallå jag älskar ordet stolpskott o det måste jag få säga! En rolig efterfest där jag sitter o är bitter hela tiden! :P


Ikväll är det fest för Madde hon ska firas i Appis och det ska bli så sjukt kul! Jag ser framemot en ny kväll o det är bara att ladda om batterierna! Först måste tjejen som är en hejare på att pajja strumpbyxor på stan för att köpa nya. Ska försöka fixa min rauoter idag med som mami skickade oxå.

Av Matilda - 18 januari 2012 09:24

En onsdag som jag egentligen hade tänkt spendera i Gbg. Men det gick minsann inte eftersom att jag måste plugga! Så kul så o motivationen är ikke på topp om man säger så! Vill ha miljö ombyte, men ikke då det får bli en annan dag. Det är nog vädret som gör att man känner sig så jävla bitter. Ingenting känns kul, hade denna period ifjol med då inget var roligt. Men det är ju tusen saker jag ska göra som är roliga, men jag ser ju bara det negativa. Inte riktigt okej dårå. Visa saker som gör att jag blir bara mer irriterad när jag tänker på det, men hallå det är inte högstadie nu det är högskola. Så nu blir det skärpning! Bara att gilla lägeeeet!


Nog om detta. Madde fyller år idag så ikväll ska vi fira henne med god mat nere på BP! :) Så roligt och lite quiz på det! Till helgen blir det ju tjejmiddag på fredag och fest hos Madde på lördag! Det blir ju en kanon helg denna helg med! :D Awesoooooome!

Jonas det svinet drar down under imorgon, jag hatar honom lite för det faktiskt! ;) I Åre har studentveckorna börjat o jag är inte ett dugg avis bara rätt så mycket! Bygget, FG, backarna, Dallan, Dippan o allt det där.


Nu blir det en morgonpromenad innan vi startar denna dag!

Av Matilda - 15 januari 2012 22:50

Jävlar i havet vilken söndagsångest jag har haft nu ikväll! Inte kul när man får reda på grejer som jag inte kommer ihåg själv heller. Besviken på den där tildan idag.. Men ska inte trycka ner mig själv för mycket nu. Bara o tagga ner lit så blir det bra.

Duktigt av mig att cykla hemifrån krogen inatt o ramla ifrån cyklen minst 9893485435 ggr! Bra jobabt bra jobbat! En sjukt bra kväll var det iallafall igår med riktigt god mat, trevligt sällskap o allt det där. :) Vi röjde o det blev en lyckad fest! :)

Idag har jag mest kollat på film o tagit det lugnt, skönt som fasen!

Laddad för en ny kurs imorgon nu ska jag sova o vakna upp på ett bättre humör serrni!

Av Matilda - 14 januari 2012 15:15

Det är lördag och nu laddar jag batterierna för ännu en kväll i dimman o en massa fest! :D

Gårdagen bjöd på afterski fest på Oscars! Det var sjukt roligt o vilken fest det blev! En massa party o dans o ett jävligt varmt dansgolv. Trångt som fasen var det, men det var kul! Vi körde på o det var sjukt kul. Kvällen avslutades med nattamat på kära Campino och sedan hemgång. Gött o komma hem utan efterfest bara o däcka på en gång, gött!

Vaknade tidigt idag o sedan däckade jag igen o vaknar kvart över 12! Finväder ute o jag vilel bara ut i fin vädret o hämta mitt paket! Så jag hämtade mitt paket som jag fick av mamma. :D En router som jag hoppas jag får att fungera o lite go saker. ;) Mami är snäll som skickar paket o tänker på lilla mig! :D


Nu väntar jag på att Annika ska komma hem så vi kan tagga upp för kvällen. Det är henne vi ska fira ikväll o vi ska in i dimman! Så är det bara! Ikväll är det i F som festen är!!!


Outfit från igår, Ohreystyle me like!!!

 

Av Matilda - 13 januari 2012 10:47

Nu har jag långhelgarn ända fram tills på måndagmorgon då den nya kursen kickar igång! Så ledig hela dagen idag så gött så! Dock är jag lite en rastlös tjej. Men jag har en helg som heter AWESOME att se framemot så då blir man bara mer taggad för helgen! ;D Ikväll ska jag få känna mig lite som i Åre, fast utan snö och minusgrader. Vi kör afterskiparty!! Det kan inte bli bättre för mig! Så ikväll är det mössa på krogen, jajamen! Äta gomiddag o parta med bästa Vbg-brudarna! <3 Men först innan det bilr det så ska jag dra mig ner på stano göra lite ärenden o ta en promenad i fin vädret. :)

Imorgon ska jag inte vara bakis för jag ska hjälpa Annika att greja här tills kvällen då det vanknas födelsedagsparty!! Det kommer också att bli awesoooooome!!  :D


Helgen började på bästa sätt. Godkänt i hela kursen som vi haft. Så jävla gött! Året börjar bra o det ska fortsätta såhär hade jag tänkt! Ser framemot den nya spännande kursen på måndag faktiskt.

Idag hoppas jag att min överraskning kommer med posten. :D Mami har skickat nåt o jag är ju rätt nyfiken av mig som ni vet. :P


Av Matilda - 11 januari 2012 09:45

Dagen började med en morgonpromenad. Så jäkla gött! Promenaden gjorde så att jag blev mer taggad än vad jag var nyss för denna dag!

Idag blir det plugg på skolan o försöka bli klar med min uppgift. Men den blir jag klar med idag. Ser faktiskt riktigt framemot nästa kurs, den känns spännande men rätt så tuff. Hoppas man överlever den! Men man ska inte ta ut för mycket i förväg. Det får vi se på måndag. :))

Igår blev det en dag på skolan med plugg o sånt där! Kvällen avslutades med filmkväll o Wallander. Nu ska jag bli Wallander freak också, för mastermind som vi såg igår var så sjukt bra! Så nu ska det börjas kolla på wallander.

Har ju börjat nörda det norska paradise hotell oxå. Inte okej, men jag blir ju alltid nördig när det kommer till dokusåpor. :P

Det har kommit en ny freakstooone till släkten, det fick jag höra igår! :)) Min kusin har fått en söt flicka! :)


Har åkabräda.nu abstinens nu! Längtar som fasen! Känns tungt att se alla fina bilder ifrån fina fjäll o allt det där! Åh vad jag vill till mitt Ohrey nu, men en resa ska det bli senare i vinter dit!




LOVELY!!!!

 

Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards