Matilda Helena

Alla inlägg under oktober 2011

Av Matilda - 29 oktober 2011 09:08

Igår så hade jag och mina grannar laddat för en spelkväll här hemma med lite vin som sällskap. ;) Det blev en sjuk rolig o bra kväll måste jag säga. Vi drack och vi spelade en massa roliga spel. Vi spelade lite bowling också och rosé boxen åkte fram på bordet då vi började dansa på borden. Det gick utför,men vilket kväll man kan ha hemma. Helt osminkad och i mjukiskläder. Det blev en heldel kortrick också. Vi höll väl på med allt detta tills sent inatt o då menar jag riktigt sent! Jag lovade tydligen allihopa en pannkaksfrulle så nu ska det snart springas ner och laga en massa pannkakor tydligen innan det blir stan. Attans att jag sa det då! :P Grabbarna sover o vi tjejor så förbereda det tills dom vaknar, vi är allt för söta. ;D

Idag är det min dag det är nämligen min rosa dag då jag får gå all in med min färg! Det här kommer bli en rolig kväll med mina brudar och en massa andra goa människor och självklart Alex, världen är liten.

Dock saknar jag min vapendragare här i korren som är hemma ihelgen, tomt utan henne. :(


Här kommer en blid på ett klipp som jag bara älskar som jag gjorde på Ur&penn här om dagen, en tjuga och en femma så är det också din, så spring och köööööööp!

 

Av Matilda - 27 oktober 2011 13:40

Har pluggat idag o vart i plugget. Men nu pallar jag inte plugga nåt mer för idag. Stekte lite pannkakor till lunch o det var riktigt gott! Mums!
Igår var det trerätters med mitt jobb o lite avslutning för sommaren. Trevligttrevligt! En sväng på cheers för att träffa alla fina och helt underbara. :D

Hade världens bästa dröm inatt som jag önskat var sann. Reunion med mina härliga fina Åre tjejer som jag saknar även fast kontakten inte är den bästa. Tyvärr. Men på lördag får jag träffa min gamla sambo Alex. Världen är liten då vi är bjudna på samma fest i Varberg. ;) Men det ska bli så sjukt kul att träffa henne igen! Wihoooo!

Sedan nästa vecka får jag träffa min andra hälft på Dippankvällarna. Alltid vi på Dippan. Marie helt enkelt!! Så underbart att få träffa två Åre vänner på två veckor och kanske tre till och med!

Imorgon ska vi tydligen köra lite spelkväll lite brudar och grabbar. Bara inte grabbarna är så dåliga förlorare så är jag allt med. ;p



Nu ska jag ta mig ner på stan för modevisningen och häng med snygga människor helt enkelt!

I

Av Matilda - 24 oktober 2011 23:02

Nu ska jag alldeles strax stänga ner för kvällen för att ta mig till John Blund och hans vänner. Det ska bli gött att sova så.

Idag har min dag mest bestått i av att städa o röjt. Självklart har jag pluggat och tagit mig en promenad också. Så gött så. Städat mitt crib ifrån topp till tå. Det är inte ett dammkorn här nu, så rent och fräscht! ;D Tog o röjde i köket och gick iväg med berget av pant också. Så nu är det fräscht här hemma.

Annars idag så har det väl inte hänt så mycket.

Igår satt jag i sju timmar och spelade chichago så man kan säga att kampen har startat!! Imorgon ska jag nog dra mig ner till mina kära grannar och ge dom en match, har ju missat idag o dom har ju spelat. Hallå jag ligger ju snart efter. Fuckelifuck. Men häng med chichago igår o goa vänner då är livet rätt så lätt. :) Vi bessade lite thai också så gott så. En hel del garv blir det också.

Nu är jag pepp för halloween också. Maskerad ihelgen och jag har allt mina funderingar på vad jag ska göra som passar en tjej som älskar rosa perfekt. ;P

Min fina Marie om lite mindre än två veckor, som jag längtar! <3


Nu är spottan på och jag mår o ska sova!


Av Matilda - 23 oktober 2011 11:48

Så var det söndag igen o jag har ingen ångest idag, tjoheeeej!! Knappt bakis.

Gårdagen var så sjukt rolig. Dodgeball turnering o hela köret! Dock så var vi inte det bästa laget, men vi vann den snyggaste utkläddnaden! :D Vi var så snygga gesichor! ;D Vi är bäst på fest helt enkelt istället för sport! ;)

Det blev en massa spel o sedan blev det fest på stället där vi var. Så sjukt roligt o alltid lika kul o snacka med nytt folk. :) Vi körde lite fyllespel såklart o sedan lite beerpoint o sedan fick vi pris för att vi var så jävla snygga geischor. ;D Så vi vaskade lite champange oxå! ;)

Första gången i mitt liv jag har med mig världens väska på krogen. haha men det gick allt. :P

Väl på krogen blev det sjukt mycket dans och en massa gratis sprit! :D

Hem o käka min efterlängtade räkmacka o mååå!


Nu blir det frulle o snack med mina härliga grannar nere. ;D

Så här snygga var vi igår!!  

Av Matilda - 22 oktober 2011 11:22

Det är lördag o idag ska det spelas dodgeball. Det ska faktiskt bli kul o pris till bästa utklädnad. ;D Vi ska vara geischor. Wopp wopp så idag ska det sminkas o leta det sista nere på stan innan turneringen börjar. Efteråt blir det efterfest o hela kalaset i hallen där vi ska vara. Det kommer bli så roligt!

Bara det där jävla regnet kan sluta nångång. :/

I veckan har jag ätit alldeles för mycket glass. Inte bra så träningen får börja snart igen. hiho...

Det är tydligen kamp i chichago nu också, så det ska jag fanimej vinna en massa gånger nu!! Chichagokampen har börjat!!

Igår blev det zumba o efter det så blev det lite käk tillsammans i D där jag oftast hänger o lite pokerspel o tja jag är inte så bra på det alltså... Efter det drog vi vidare på filmkväll medans det tydligen var fest hemma. Men vi hade fin idol o filmkväll iaf. :D


Ibland fattar jag mig inte på visa människor. Folk säger till mig ta vara på dom här 3,5 åren som du har framför dig! Det gör jag verkligen! Jag är med! Inte du! Sluta gnäll!!


Nej nu ska jag dra mig på stan med mina kära grannar osv!! :D


Nu är det snart dags för stan med dagens vinnarlag,whopp

Av Matilda - 18 oktober 2011 11:33

Regnet det öser ner idag. Jag är faktiskt rätt så glad att jag slipper ta mig ut i det här vädret. Inget måste idag för jag har ingen föreläsning. Planen var att jag skulle sitta på skolan idag och plugga, men vädret gav mig direkt inte den där kicken o dra mig ner så jag stannar här hemma inne idag. Men jag har det riktigt bra här hemma idag, har ökat mysfaktorn med tända ljus och myskläder på. Så nu sitter jag här o pluggar. :)

Igår fick jag ett bättre resultat på tentan än jag trodde, men inte så mycket att skryta med eftersom att tentan var rätt så kass. Men gött ändå.

Efter plugget igår så spenderade jag gårdagen med härligt sällskap som alltid. :) Fika och skratt. Thaikäk o så gott det är, det blev middagen i söndags när vi träffades en massa tjejer för att kolla på film och äta thai, så gott. :)


Nu ska jag fortsätta att läsa

Av Matilda - 16 oktober 2011 11:32

Då var det söndag igen o jag är fan inte alls så sliten idag som jag trodde att jag skulle vara. Hallelulja!! Jag hittade en hunka när vi skulle dra o käka nattakäk så varför inte plocka upp den ifrån backen o ropa hallelulja, nattamaten är räddad! Jag var en snäll tjej och bjöd med mig av den, kebabpizza o cola. Mums så göttans!!

Kvällen med mina brudar var fantastisk kul. :) Vi startade kvällen med att käka så sjukt mycket tacos och dessert till det!! Man bara mådde o gott var det. Vi firade ju Jessica som fyller år idag så kalaset fortsätter idag, fast dock inte på samma nivå som igår. ;)

Vi drog till Oscars och dansade o hade det så sjukt roligt dårå!! Unts uts så vi dansade!! :D :D

En dag igår annars med häng med mina grannar o en sväng på stan. Biljetter till Norrland bokades igår oxå så den 21 december ses vi Härnösand!!! Skönt att få sällskap på tåget.


Nu måste jag faktiskt dra mig till tvättstugan där jag tvättar o tvättar idag. Tro det eller ej.

En bild på mig just nu när jag försöker skydda mig ifrån solen på bästa sätt.

 

Av Matilda - 14 oktober 2011 09:54

Nu är det snart helg o idag får jag själv bestämma när jag är redo för att ta helg. Käkar fulle nu, mums! Ska läsa, skriva och planera lite idag för dom kommande veckorna så jag kanske kan jobba lite. :)

Så idag ska jag vara duktig några timmar o sen käka lite och kanske ta en långpromenad, vi får la se vad som lockar. :P

Ikväll blir det nog film eller nåt med brudarna antar jag och en stor godispåse! Fest blir det imorgon då vi ska fira Jessica med klackarna i taket, det kommer bli såååååå kul!!! :D


Igårkväll spårade jag lite med mina grannar. Det kan ha vart glassens fel då vi gick lös totalt med allt i deras förråd o blev som femåringar hela högen. Haha bevis finns på fb. ;)

Tog även ett sjukt roligt samtal tillsammans med båda mina syskon igår på skype. Haha vi satt och snackade om en massa vettigt o ovettigt, kul att se dom båda. :D Haha dom garvade nog mest åt mig konstigt nog. :P


Nej nu är frullen uppäten, dags att ta dag i den här dagen nu då med plugg!!'


Min nya frilla


 

Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards