Matilda Helena

Alla inlägg under januari 2013

Av Matilda - 9 januari 2013 17:12

Nu var det länge sedan jag skrev här verkligen. Motivationen för att skriva här är la inte den bästa. Men det är ju iallafall ett nytt år nu o jag är sjukt taggad för att detta året kommer att bli lika grymt som förra! 2012 var ett år som jag kommer att minns länge. Det hände ju en hel del detta året. Det blev ju bröllop på midsommar, utomlandsresor med underbara vänner o familj och jag blev ju faster! Tja fyra minnen som jag kommer att minnas riktigt länge! :D Nu kör vi 2013!! 


Nyår blev iallafall helt galet bra med god mat och partaj tills vi totaldäckade här i koridorrerna. På fredag har jag redovisning för min portfolio sen är denna kurs klar. Ett år kvar sen är jag klar, helt galet vad tiden går fooooooort. Detta år är ett år där jag ska träna riktigt mycket o inte ska jag tappa motivationen! Förresten detta året har jag lite roliga familjegrejer att se framemot :D 


Det var lite uppdatering ifrån mig o tja jag lever allt! Norrland var förresten grymt, jag träffade alla jag ville träffa! Livet är la bra även fast jag gnäller mest på att det regnar på bästkusten just nu ;)


Dags för att dra mig mot gymmet nästa! 

Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards