Matilda Helena

Alla inlägg under februari 2011

Av Matilda - 27 februari 2011 11:50

Denna dag spenderar jag nog helst med en promenad o gärna nån timme vid tvn. Det är ju skidor på tvn nu o jag vill ju nästan inte missa det. Vm i Norge o det är ju faktiskt sporten som jag är uppvuxen med så jag kan inte svika den allt för mycket.

Ska städa mitt rum idag också för det ser förjävligt ut. Kanske handla om jag orkar.

Köpte en biljett hem till Htown idag också.


Fredagen fredagen den dagen vi drog ett helt glatt häng från Varberg till Göteborg för att gå lös.

Förfest hemma hos Bella o sedan fick vi reda på till slut att vi stod på listan på Trädgårn så vi drog upp i några bilar för att ge gärnet!

Det började ju bra. " Du är för full, du kommer inte in här" Men skojar cepe vakten med mig eller, hallå jag såg inte så jävla packad ut alltså...Men till slut gav han upp efter att jag hade stått på ett ben o visat min balans.

Väl inne på krogen så gav i gärnet. Sjukt jävla roligt! Vi försvann från varandra, men hittade varandra igen.

Jag fick en jävla flaska i benen av nån grabb så det var bara att få hjälp av honom ner på toaletten o där satt jag o alla forsade sig till mig för att hjälpa mig med att torka skorna, hämta papper o plåster. Det gick ju bra till slut men fan vad ont det gjorde!

Sedan letade jag upp resten av gänget o vi dorg o käkade o hem till Vberg igen. Efterfest hemma hos oss, men det blev inte riktigt så. ;) En sjukt bra kväll. ;D Inte många timmars sömn heller men vafan man överlevde. ;D


Av Matilda - 25 februari 2011 16:25

SE UPP GÖTEBORG! Ikväll kommer vi en hel liga ifrån Varberg för att gå löööööös till max! Det är partaj o röj som gäller! Det kommer bli helt sjukt jävla bra!!

Jag börjar tagga till nu faktiskt, ikväll är det spriten som kanske gör så min hosta försvinner.

Taggad för utgång i Götebooorg ikväll! :) :) Taggataggataggaladdaladdaladda, ALL IN!!

Seeeeees i dimman! ;D

 

Av Matilda - 24 februari 2011 22:57

En jobbig dag i skolan. En ointressant o omotiverande föreläsning på föremiddagen. Lunchen gav mig en massa skratt med mina fina vänner! ;D Eftermiddagen gav studiegruppsarbete o 9 olika viljor i en hönsgård. Heja heja!

Trött tjej kom hem o fastnade vid skidorna, grattis Sverige!! Ni är grymma!

Lite härligt snack med bror och mami i telefon.

Snorjävel som aldrig slutar rinna seriööööööst.

Göteborg imorgon så härligt o underbart! En utgång i Göteborg, riktigt kul o med så fint folk med!!

Tur att man är ung o pallar. ;)

Vi styr planer gott folk, planer planer planer!! ;D



Trött tjej, snoring tjej, hostig tjej, ja en tjej som behöver sova.

Godnatt!!

Av Matilda - 23 februari 2011 22:57

Förkyldningen fortsätter o den blir ju helt klart inte bättre. När jag nu så väl äntligen har börjat kunnat andas igen ja då såklart slår näsan igång o det vill aldrig sluta rinna. :( Blääe i hate it!

Snackade med papi i telefon o han tyckte det var bra för min omgivning att dom slapp höra mig prata eftersom jag kan hålla lådan. ;) Haha tack pappa, tack för att du inte säger krya på dig eller nåt. ;D

Jag ska vara frisk som en nötkärna på freeeedag. Vi ska till goa underbara Göteboooorg!! Vi ska gå lös o fira Bella.

Har pluggat hela dagen, när jag blev trött på att plugga drog jag iväg ut o gick o sedan ville jag bjuppa nån på middag. Så Bella fick komma o laga middag med mig o sen drog vi på Ica o handlade lite godis. Inget quiz för mig ikväll, jag behövde vara hemma o kurera mig med filtar o myyyyys.


Nu ska jag sova!!

GodNatt!!!

Av Matilda - 21 februari 2011 22:52

Började dagen med att dricka en stor kopp te. Vaknade även flera gånger inatt o hostade nästan upp mina lungor. Kul verkligen kul. Halsjävel bli bra, annars om du inte blir bra tills på fredag så dränker jag dig i sprit...

Har hunnit plugga o fixat lite grejer när jag kom hem idag efter plugget. Gött! 

Annars har jag hängt vid tvn hela kvällen. Riktigt skööönt må jag säääg!

Snackat lite skit med papi o det ska fan bli sjukt kul att åka till Tallin snart på kryssning. :) En helg med papi och co!! Bo på hotell, äta go jävla mat och bara mååå!


Imorgon ska jag vara frisk, blir nog ingen fotboll för mig imorgon. :/

Vi håller på att styra ihop en massa fina planer också!! Till sommaren osv. :))


Ärligt varför spelar man musik på maxat volym just nu när jag ska sova, nu är jag arg som ett bi...

Ska fan gå ner o säga till så att jag kan få sova!!

Hejs!

Av Matilda - 20 februari 2011 17:35

Så var det söndag o just nu är jag rätt så trött faktiskt. Min hals har börjat strejka mot mig också så hoppas inte att den blir sämre än vad den är. Det orkar jag inte med, tänker inte bli sjuk! Tog en kopp te o det var skönt för min lilla hals.

Har vart ute och tagit en härlig promenad med Emma idag, så härligt när solen skiner o bara gå nere vid vattnet. :)

Har även tvättat, handlat o pluggat.

Ska snart ta tag i städningen här hemma. Vi vände upp o ner på hela huset tror jag i fredags haha. Vi hade ju fest här i fredags o det spårade. Vi hade toapapper i hela huset, kastade runt papper är kul o sen var det kladd överallt på golvet. Fick vi nåt städat igår!? Nej alla var så slitna efter fredagen o vi fick även storbesök i fredags. Stifler kom på besök o gick lös med oss! Sjukt roligt o om en vecka kommer grabbarna tillbaka. :)

Vi var sjukt slitna igår gick en sväng med Bella på stan o sen var det dags att tagga för inflytningsfest hemma hos Emma. :) Riktigt trevligt, men det blev en lugn kväll för mig o det behövdes verkligen. Mådde ju bra när jag vaknade imorse så jag kunde göra en massa grejer jag behövde göra. ;D


Nu ska jag snart laga nåt att äta.

Gårdagens outfit.

 

Av Matilda - 17 februari 2011 22:14

Nu startar jag min sove lista på spottan, den bästa avkopplingen på kvällen! Man lever sig in i en värld med en massa tankar. Gött!

Plugg idag o åter plugg är väl som legat etta på min prio ett lista idag!! Håll tummarna för mig imorgon!!

Igår körde vi popquiz på cheers o håll i hatten vi vann! :D Så fucking awesome! Vi tog iphone-fuskarna o allt. Hur gött är inte det!! :D 18 points!

Skönt o bara sitta o hänga där med alla goa människor. Sjukt bra att Malin har flyttat till Varberg nu så vi är ännu en i gänget som hänger. :D


Imorgon efter skolan drar vi till ica o provsmakar lite go grejer tänkte vi o systemet, campino och sedan FEST!! Det blir bra, PlanB o allt!!

Håll tummarna nu sajaaaaaaa. :)

Av Matilda - 16 februari 2011 08:10

Fullt upp med plugg o allt vad det är just nu.

Skönt att hela KLS- kursen är helt klart. Nu är det bara att kämpa med det sista i TSI:n. Även om det kan ta några månader. Fan poäng är alltid gött.

Igår var det mest plugg som stod på schemat o sen en sväng på innebandy o sen blev det go jävla mys middag hos Bella. :) Man får faktiskt tacka våra grabbar att dom hittade denna brud på gatan o drog med henne på efterfest hos oss. :P Haha.

Vi satt och snackade o började planera vad vi vill göra i sommar framför allt.


Fest hos oss på fredag o det kommer bli, awesooome! Stiflers plan B lista, det kan inte bli bättre. :D

Ikväll blir det quiz med det härliga gamla gänget o ikväll vinner vi!


Nu ska jag alldeles strax iväg o plugga med några i min gamla studiegrupp o sen iväg till skolan för att leka lite i bildsalen. :)

Grattis till mormor o Sigur som fyller år idag och igår fyllde Siri år!!



Livet har framgångar o motgångar!

Nu startar vi dagen!!

 



Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards