Matilda Helena

Alla inlägg under februari 2012

Av Matilda - 24 februari 2012 18:53

Äntligen helg igen och det är så gött så! Det är ju då man mår som bäst om man säger så! ;D Helt underbart att det är helg o jag kan må lite ihelgen o inte tänka så mycket på plugget. En vecka med mycket o stå i har gått förbi när det gäller plugg. Har suttit hela dagen i skolan idag o pluggat o sen hem o städa. Den där städningen som jag har gruvat mig för hela veckan. Så jävla tråkigt men ett måste ju! Så nu tog jag tag i det o bara körde det där racet med städningen. Skönt när det är gjort iaf! Efter städningen så blev det lite volleyboll spel som alltid är roligt. Nu sitter jag här och hänger lite.

Ska ner till mina kära grannar lite senare o hänga o fredagsmysa med spel och vin! Så trevligt så! Idag blir det ingen utgång, men imorgon kör vi fest o utgång!

Vi ska ha en schonslunch imorgon tänkte vi, det ska bli så gött så o sedan blir det nog allt fest! En helg då jag får umgås med en massa härliga människor!

Helst hade jag velat vara i Hsand ikväll för vi har ju storfrämmande ifrån Norge som jag kommer att missa. :( Röva på det alltså!


 

Av Matilda - 19 februari 2012 21:57

Jag går i dagar i tröjan du hatar. Låten som jag spelar 24/7 just nu för tillfället! Grym låt, men snart börjar jag väl att lessna på den. :P

Igår blev det utgång o det blev en sjuk bra kväll må jag säg! Det pimplas en hel del vin och tja om jag går upp på bordet klockan 22 så är det nåt som inte okej. Då är vi glada i hatten och klackarna ska slås i taket! Men jag bjuder på den! Kvällen var grym o det blev nattakäk o då blir jag en nöjd tjej igen. Bra förfest och ett bra drag på krogen. Haha o roliga incidenter händer alltid. ;) Nu får det vara nog alltså! Hur vi pallar med alla dessa helger. Haha.. Crazy!!

idag har jag inte gjort mycjet. Fikat en låååång stund på stan och sedan lite häng och film. :) En fin dag o nu vill jag kolla på BB men det går ju inte. Jag kommer att nörda det! To late och inte börja kolla på det när jag har snackat så mycket om det. ;P


Sovmorgon blir det imorgon, lite skönt ändå! Iallafall en halvtimme eller kanske en timme. En massa plugg i veckan blir det o baka semlor på tisdag, mums! Kanske en sväng till Gekås senare i veckan, vi får se när cashen rullar in!!


 

Av Matilda - 18 februari 2012 16:14

Det är lördag vilket innebär fest ikväll! Det ska bli fest med en massa gött folk! Först kör jag o brudsen igång lite här o sedan drar vi vidare där festen är ikväll! Det kan bli en fest hemma ikväll o kanske inte nån utgång. För vädret lockar inte allt för mycket att dra sig ut i pissregnet, nejnej! Jävla regn och jävla skitväder säger jag bara! Rövväder det har vart idag o jag var tvungen att dra mig ner på systemet med så det var bara att komma hem som en blöthund. Mindre roligt, men vi får se hur kvällen slutar!! Det blir fest iaf det är en sak som är säkert och det ska skålas, var så säker!!

Fick världens sötaste och finaste mejl igår av min kära kusin. " Många pussar och kramar ifrån din sunshine! " Hur sött är det inte att få ett brev som avslutas så av världens bästa Viggo! Åh jag saknar min sunshine!!


Nu ska den där Matilda ta tag i sitt liv o röja upp i köket och sedan kirra mig själv för kvällen!

Ikväll hittar ni mig o boxen in i dimman!!!

Av Matilda - 14 februari 2012 21:58

Det är ju alla stjärtans (<3) dag idag o det är väl en dag som alla andra dagar egentligen. Mysigt för dom som har nån som dom håller extra kär!! Jag får sprida lite extra kärlek hem till min underbara familj idag! <3 Puss på er ni är bäst och mina andra fina som jag har kära! Så ett <3 till alla mina vänner och bekanta! :)

Jag har fått ett bra besked denna dag som denna. Sommarjobb för sommaren check! Så jävla underbart o nu vet jag vad jag ska göra resten av sommaren liksom! Jag får styra upp det lite hur jag vill själv o jag känner på mig att det här kommer att bli superroligt!! :D :D En sådan glad tjej o idag har jag spridit mycket glädje till mina päron! Kärlek till dom!

Inatt så drömde jag om några andra som också står mig väldigt nära. Mina kusiner högt uppe i Norge. Jag har tänkt mycket dom senaste dagarna på hur mycket gemensamt vi har och hur svårt det är ibland att inte ha närmare till varandra... Jag har väldigt väldigt mycket gemensamt med dom alla tre! Två av dom fyller år i veckan, en imorgon och den andra på torsdag!! Grattis till dom!!


Har vart på fika hos mina grannar idag också, så mysigt så!!


LOVELOVELOVEE det är det ända jag kan säga idag!! <33333


Denna gut ger mig mycket glädje då jag träffar honom!! <3

 

Av Matilda - 13 februari 2012 22:41

Nu var det länge sedan jag var här inne och skrev igen. Men som jag sagt för så är det inte så mycket som händerr. ;D Det är en väldans massa plugg på skolan o sedan hänger jag mest när jag kommer hem.

Helgen som var så hade vi lite korremys o spelkväll, så trevligt så. På lördag blev det fest för Malin som fyllt år så vi körde fest o tydligen all in! Ett bevis att man dansade en hel del var att jag hade träningsvärk i mina ben igår, haha! Ett tecken på en massa dans! En sjukt bra kväll med en hel del incidenter som vi gillar. ;D Haha en hel galen kväll och ett riktigt bra slut på kvällen! :) En helg som jag inte kommer hem o är bitter, utan nu blev det efterfest o garv!!


Jag hade det så sjukt jävla fucking otur förra veckan också, min plattång gick i graven så jag hade en dag då verkligen allt var åt helvete! Det var inte mycket som fick mig på bra humör den dagen! Jag köpte mig en ny i panik o det var ju inte så roligt. Så jag gick till frisören o klippte mig lite o blev nöjd.

Har laddat upp lite pics ifrån min kära telefon som jag kan lägga upp här. Inte så många men det händer ju inte så mycket nu för tiden!! Plugg o häng!!

Jag har längtan till Norrland just nu o åka bräda!


Nyårsafton!

     


Me and Hanna

 


Bruuuuuudar

 


Madde har födelsedagsparty o bjuder på en massa gosaker!


Den första snön kom äntligen till Varberg!!


   


Dom tre boxarna

   

Av Matilda - 4 februari 2012 11:17

Så var det lördag igen och här har jag inte skrivit på typ en vecka märker jag. Men palla som sagt att skriva här, händer inte så mycket. :P

I veckan har det blivit en jävla massa plugg, lite häng, lite träning och lite mindre roliga grejer. Så har inte haft mycket vettigt att säga ändå här i veckan.

Lite qiuz med brudsen i klassen i onsdag, så trevligt så o vi var så jävla nära på att vinna hela skiten!! Nästa gång tar vi det.Så det så! ;)

Igår blev det en riktigt mysig fredag med god mat och film tittande. Så trevligt så, kul att Madde har flyttat  så man får umgås lite mer med henne. :)

Ikväll så blir det fest med dom bästa brudsen i klassen! Det ska bli sjukt sköj o jag känner på mig att det kommer bli en helt awesoooome kväll!!

En riktigt bra vecka med som vanligt sällskap som uppskattas till hundratio procent. :D


Nu ska jag gnällarn lite också, folk som knappt känner mig behöver inte kläcka konstiga kommentarer!! Åh nej jag ska inte gnälla men ibland kan jag faktiskt inte låta bli....


Nu blire frulle!!

Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards