Matilda Helena

Alla inlägg under juni 2010

Av Matilda - 30 juni 2010 11:55

Just nu stör jag väl mig så in i hevete va.

Först att en jävlel måste smsa mig halva natten o tro att jag vill ses bara för att människan åker igenom Härtan, vad tror folk!!!!? Som att jag skulle kliva upp mitt i natten, neeeej taaaaaack. Jävla cepe som inte kan ge sig....

Sånt håller jag bara på med i Åre, plogbilen är det ända jag möter. ;) Haha.


Sedan att folk ALLTID måste sitta ihop. Man kan fan inte gå själv eller snacka för sig själv som en person.


Nu ska jag och min störande face dra oss ner på stan för det är dåligt väder, buhuhu ingen sol och jag som ville sola. Dumma Norrland.




Av Matilda - 29 juni 2010 22:47

Det kan man verkligen säga om denna dag så jävla härlig dag och stekig.

Jag har stekt i stugan idag och badat i sjön. Så underbart måste jag säga. En riktig härlig sommardag. Cyklade dit och cyklade hemåt sedan.

Jag känner mig som en riktig kräfta nu och jag har fanimej fått färg. :)))

Sedan så kom Linn på att vi skulle åka inlines o jag hade ju inte mina kvar så vi drog ner till Erikshjälpen o jag kammade hem ett par för 30 spänn! :P haha vilket klipp trodde jag, men så jävla bra var dom dock inte. :P Det gick lite snabbare för Linn om man säger så o hon fick vänta. ;p Men roligt var det o lite kämpigt och svettigt. ;P Riktigt kul att åka inlines måste jag säga o alla vi mötte kollade nog ut mig på mian 70-tals inlines, haha. ;) Skitfula men vafaaan. ;D Vi hade roligt iaf ;D Bra träning oxå hoppas man inte får träningsvärk imorgon.

Imorrn ska det regna, nejnej inget regn taaaaaack. :( Inget besök i huvudstaden för min del heller. :/ Suckssucks.


Hoppas på bra väder imorrn iaf för jag ska steka hela veckan. ;))))

Två pics på en Tilda på hal is. ;D





Heta grillor eller vad säger ni, haha. ;P

   

Av Matilda - 29 juni 2010 10:32

Vädret klagar man absolut inte alls på. Så jävla underbart.

Igår stektes det på Sälsten, så skönt och jag tog premiärdoppet i havet, ja ni hörde rätt havet. ;) Det var fan inte mer än 16 grader där iaf, man är ju en viking. ;) Solen stekte på rätt så bra där märkte jag för när jag kom hem var jag lika rosa röd i fejjan som mitt linne var. Vi matchade varandra och det brändes juuu.

Sedan blev det premiär dopp i sjön oxå igår, ett litet kvällsdopp. :)

Sedan blev det jordgubbar. ;) Mums. Vilken sommardag och käk på det i solskenet. Måste ju passa på att njuta av den svenska sommaren så länge jag kan tills på måndag blir det ju.


Nu ska jag strax käka frulle och sedan blir stugan där jag ska steka idag på våran brygga. :)

Det ska bli så skönt så, musik i öronen och lite tidningar. Mee likeeee.



tummen upp, heeeerrrå

 

Av Matilda - 28 juni 2010 11:32

Idag ska jag måååå i solen för det är varmt ute, så jävla gött att äntligen sommarvärmen är här! Skinnjackan byebye nuvaaa. Iaf på dagarna, kvällarna kan det vara bra att ha.. Idag är det shorts och ett linne som gäller o bikinin såklart. Här ska jag måå och kanske sommarens första dopp i havet idag blir av. ;D Vi får se.

Kul att min telefon ringer typ tre gånger INATT, så jag vaknar till. :/ Fuck inget vettigt heller, pallapalla. NEEEEJ.

Kul oxå att jag har lyckats spärra en viktig kod som jag behöver komma åt idag, klantigt av mig måste jag säga!! Fuck!!

Kul oxå att min telefon är cepeskadad, döööör hela tiden. Snart säljer jag den på blocket för en jävla spänn, inte värd nåt meeeeer.

Kul är det iaf att jag drar till Norge om en vecka. :) Skööööönt. :)



Nu ska jag snart dra mig iväg ut i solen idag o må och sola så jag blir brun. Är ju fan blekfisen.


herrrråå


Av Matilda - 27 juni 2010 16:19

Midsommarafton blev rätt lugnt som sagt, först mubba en sväng och kika på midsommarfirande och sedan hem och käka go mat och bara mååå! :) En riktigt mysig kväll och goo jävla mat. Tjockade med massa god jävla mat och vin. :) Mums. Jag har minst gått upp 10 kilo den här helgen känns det som. Chirre är väl så jävla gött vaaaaa..

Igår så slöade vi på i stugan litt och sedan var det meningen att vi skulle upp på Noret en sväng och kika men ikke då det blev Sundsvall o utgång o fylla.

Vi körde järnet inne på en krog i Sundsvall som jag aldrig vart på faktiskt o det var riktigt okeej där ändå. Jag blev väl iaf fullARN. Vi körde på scenen mesta delen av kvällen o dissade nåra jävla stekare och jag spande tydligen på lammköttarn. ;)

Sedan blev det fyllekäk på kebarncity och sedan hemåååååt.

Idag har jag mått på studsmattan och stekt i sooolen. Blekfisen nummer ett det är väl ändå jaaag.



Ikväll ska jag ragga med mig någon som vill ta sommarens första dopp i Äckelsjön som egentligen heter Bondsjön. Min sjö sedan jag var liten!!


hääääääjs.  

Av Matilda - 25 juni 2010 12:17

Så var det midsommar och jag ska strax göra mig klar för att kila upp på Mubbis och kolla lite.

Sedan blir det hem och mysa med en av mina goda vänner. :) Vi ska äta o dricka gott och sedan får vi se vad som händer ikväll.

Mami var så snäll o köpa ett av mina favoritvin till mig så det ska jag skåla med ikväll!


GLAD MIDSOMMAR till er så hööööörs vi! :)



Puss på detta goda viiiiin.

 

Av Matilda - 25 juni 2010 00:10

Idag så har det vart en riktigt bra dag måste jag säga. Solen har varit framme hela dagen och jag har soooolat o hängt på stan med en glass i handen på Sundsvallstrappan o bara mått och solat. Blev kräftan i fejjan oxå, ops! Härlig dag har bara mått och hängt.

Nu ikväll har jag vart nere en sväng på Hamnkrogen o tagit mig en cider och bara mått i sommarvärmen. Så jävla härligt! Härnta är inte så jävla dåligt ändå på sommaren, med vattnet runt omkring, det är så mysigt och fint så. :)

Det är norrfälls som gäller nu här i midsommar som vanligt. Alla drar dit, men jag blir kvar i stan. Frågan är vad vi ska göra, ännu oklart. Inte så jävla taggad dock. Mami var iaf snäll o köpte en vin frarra till mig idag så slapp jag stå och trängas i kön och sedan har jag ju lite alkohol här hemma oxå så det löser sig nog. ;p

Kanske Noret på lördag, det återstår att se.


Mindre än två veckor kvar nu tills jag får träffa mina favoriter, jag läääängtar!



btw; glad midsommar på er! (:

 

Av Matilda - 23 juni 2010 18:36

Idag började dagen med att göra lite ärenden men det ville inte funka som jag ville, eller varför ska det vara så jävla krångligt att få en kopia på mitt pass när jag flyttar till Norge. Herregud så nu ska jag fixa det imorgon.

Annars har det blivit hänga i solen o bara må och sedan så en sväng ner på stan där det hängdes ännu mera med en glass i handen. Så gott så! Kanske sommaren hitills första varma sommardag!? Riktigt varmt idag.

Nu har jag en plan så jag slipper Härnta i några dagar, hoppas den planen kanske kan gå i uppfyllelse redan ikväll. Väntar mig ett roligt telefonsamtal. :)) Pallar fan inte vara här hemma i två veckor till, klättrar på väggarna och denna väntan för allt. Lifelife.


Nu ska jag snart ta på mig mina träningskor och dra mig ner på stan för en promenad med Sofie och en go jävla glass i solen, mums!! :)


laaaaaterro



Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards