Matilda Helena

Alla inlägg under juni 2013

Av Matilda - 15 juni 2013 16:36

Då var det riktigt länge sedan jag skrev här nu. Skriver nu bara för att Klingan har skaffat sig en blogg o gör lite reklam för mig. ;) Kommer nog inte allt vara för aktiv här om jag ska vara ärlig, bara så ni vet det då.

Är hemma i dom norra delarna av landet just nu o bara mår med alla nära och kära! Det är helt underbart och jag börjar längta lite nu tills midsommar som kommer att firas i Småland hos min fina vän Marie! Har inte sett denna tjej på typ 1,5 år så nu är det dags för dimmiga nätter med henne i Småland. Det var ju hon o jag som aldrig bangade för en utgång i Åre. Om ingen var sugen på utgång då var det bara att dra iväg ett mess till denna brud så löste sig allt, haha. ;)

Förra helgen levererade Härnösands nattliv en tiopoängare ifrån mig! Träffade folk allt från gamla dagiskompisar till gamla barndomskompisar. En riktigt bra sommarkväll i Härnta! Annars har vädret inte vart toppen här uppe tyvärr, bara att hålla tummarna för att dom sista dagarna kan ge med sig lite sol så jag o Viola får ta den där turen till Smitta o må på stranden. :) 


Ett halvår kvar i skolan och jag har en hel sommar att se framför mig med en massa skojigheter! Sjukt taggad för en riktigt bra sommar med fina vänner!! :))




 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards