Matilda Helena

Alla inlägg under november 2011

Av Matilda - 30 november 2011 18:59

Det här är inte roligt längre o skriva här. Haha skriver bara när jag har lite o göra o det är inte mkt vettigt jag skriver heller. :P My life bara. Så jag är ju inte världens aktivaste här heller. Jag läser mindre o mindre bloggar också. Vad hände här!? Kanske för att jag har mera ett liv just nu. Om jag inte är i skolan så hänger jag typ alltid med någon. Det blir lätt så när man bor som jag gör. :P Kul o sitta hemma i sin lägga, njaa. Ikväll kan jag få min tråkigaste kväll på länge. Men den ska inte bli tråkig,det blir vad man gör det till. ;) Folk ska tydligen ut för det är lillördag o quiza. men jag måste vara hemma för jag ska upp tidigt imorgon o vägrar att vara trött o min kära vapendragare här uppe är inte heller hemma. :/Men det är inte så farligt. ;D

Har nyss vart på innebandy o jag snubblade på mig själv, bra jobbat! Var lite seg idag, sprang inte alls lika mycket som jag brukade. Slö kan man säg! Nya härliga blåmärken, underbart! Inte en dag utan blåmärken. Trillarn!


Min näst sista dag på vfun imorgon, känns både skönt o sorgligt faktiskt. Lite gött o komma tillbaka till verkligheten o har ju en hel del att skriva också.

Jag längtar till helgen nu för jag ska på spelkväll o vinna allt, på stan o gå lös på shopping, gå in i en dimma på lördag med en massa grymt folk o käka mig tjock med brudsen på söndag med julbord. ;) Bra helg jag har att se framemot!


Av Matilda - 26 november 2011 09:47

Godmorgon världen! Eller jag har ju vart vaken i typ en timme för jag kan inte sova på morgonen. :( Är det bara för att jag har gått upp aptidigt nu i tre veckor så min kropp inte kan koppla av på helgerna heller.

Igår blev det iaf trerätters med mina tre sockertoppar i klassen. :) Vi hinner ju aldrig umgås tillsammans bara vi så igår slog vi äntligen till. Hur mysigt och underbart som helst! :) Mina tjejer kan laga mat och vilken härlig kväll! En kväll i tjejsnackets tecken. Sedan drog halva skaran vidare till Oscars men där var det inte så bra så vi drog till det nya stället som hade premiär igår o där dansade vi istället! :D Där träffade jag mina andra godnigar. En kväll i vänners tecken! Jag är så glad att jag har dessa typer här. :) Sedan drog vi hem där vi körde våran egna efterfest. Haha o jag blev sjukt packad när vi kommer hem. Ramlar av några stolar o lägger mig däckad på golvet. Starkt jobbat! Moa och jag ville helst sova på hennes golv. haha...

Idag blir det plugg om jag nu pallar, eller jo jag måste ge det nån timme iaf. Har lovat mig själv o nu ska jag inte svika det. Ikväll blir det film med mina andra godingar o bara mys! Ingen utgång o det blir det verkligen inte! För imorgon blir det Kungsbacka tillsammans med Moa och Annika. Julmarknad där, myyyyyys!



Nej nu ska jag se om jag kan få nåt liv i min kära vapendragare här snart, eller om jag hämtar min chips påse!!



Snygga tjejer ifrån igår!!

   

Av Matilda - 23 november 2011 07:11

Då var det onsdag vilket innebär att det snart är helg igen. Veckorna går ju så fort o det är skönt att få bolla med så många om min Vfu. Kan inte säga så mycket om det, men det går bra o jag trivs! Längtar dock tillbaka lite till o börja plugga. Kanske låter konstigt, eller så är det därför jag är lite smått stressad med allt vi ska göra innan jul. Hjälp o jag som är så lat o död på kvällarna att jag inte orkar o sitta o skriva som jag nog kanske borde måste. Men nu har jag lovat mig själv att sitta lite på helgerna o det måste jag,så att jag inte måste göra allt sedan! Så skärpning freakstone!


Helgen som var kan jag inte säga mer än att det var en riktigt bra helg. 5 toasters av 5 på lördagen!! Först middag o sedan fest tillsammans med ett helt underbart gäng. :) Dock så måste vi nog träna på Macarena. ;) Kvällen var så sjukt kul o vi var på Oscars o röjde! :D

Söndag blev det häng o spel o lite sånt.

Imåndags bakades det pepparkakshus o om jag o Annika får välja så ska det självklart vara rosa så det blev det. :D

Whopp basket idag o det ska bli så sjukt roligt!! :D

På fredag är en bra dag för då får jag hänga med mina härliga tjejer i klassen. Middag, vin o utgång! Det kommer bli grymt! :D



Tilda på stolen eller bordet, tja så ser det ut ibland

 

Av Matilda - 19 november 2011 12:05

Så var det lördag o jag är faktiskt lite rastlös. Länge sedan jag var det nu o nu väntar jag bara på att folk ska höra av sig så vi kan dra ner på stan som vi planerat. Men vi får la se när folk vill höra av sig annars tar jag mig väl själv en sväng ner på stan för jag måste ha strumpbyxor om jag ska vara lite fin i klänning ikväll som vi tydligen har planerat. :) En nykter helg, njaa dåligt med det när vi igår hade kirrat massa sprit ifrån Tyskland. Igår körde vi spelkväll o middag o det var la trevligt. Haha så sjuka vi är tillsammans allihopa o vad jag gillar dessa människor! :)

Ikväll planerar vi utgång o det blir en massa goa tjejer o vi ska ut och dansa är det tänkt, ska bli så kul att få gå ut o dansa o inte vara utklädd som jag dom senaste veckorna har vart. :P

Annars så rullar vfun på som vanligt o det är la roligt.

Skulle ha sovmorgon idag o det lyckades jag inte direkt med, 4 h sömn o en trött tjej som inte kan somna om. :/ En pn på det här annars kommer jag däcka före tolvslaget idag...

Härnta om en månad o jag längtar efter min kära familj rätt så mycket nu!! LOVE tll dom! <3

Av Matilda - 13 november 2011 09:58

Då var det söndag igen o nu har jag inte skrivit här på mer än en vecka! Har fullt upp på veckorna o jag orkar inte riktigt hänga med datorn hela tiden. Småland kan jag inte säga nåt mer om vilken underbar helg och så sjukt kul o träffa Marie och alla andra sköna people. :) Helgen började med att åka bil med främlingar o att lura en norrlänning totalt, men så sjukt kul jag hade där nere då :) En grym helg o en sak som är säker är att jag är nere i Småland snart igen! <3

Annars i veckan har jag mest vart ute på praktik o det är ju för kul med det. Jag utvecklas o det är intressant. :) Kvällarna består med film eller spel hos med mina härliga grannar som vanligt. Sena kvällar för en tjej som ska upp tidigt inte okej. Skärpning freakstone!! Tur att jag får sova på helgerna. :P


90-tals fest med skolan i fredags o det var ju så jäkla roligt. Musiken var ju som bäst då o vi körde! Jag var tellitubbies o det var ju så jäkla roligt alltså. Första o sista gången jag går ut i en sparkdräkt. ;) Men kul var det o en bra efterfest sedan. Inte så bra att det var så billigt dock. ;p


Farsdag idag så idag sänder jag all kärlek till min bästa o finaste papi. <3 Olles födelsedag igår o då sände jag all min kärlek till min älskade lillebror som fyllde 17, fan jag saknar ju min familj jättejättejätte mycket nu.


Haha kul att alla frågor mig om saker på det här stället. " Men freakstone du som har koll!"

Igår var jag duktig som var hemma medans alla försökte få med mig ut på fest, men jag körde colan o chokladen. :P

Nej nu blir det snart frulle, ibland har man tur som får bli bjuden på den! ;D




Av Matilda - 2 november 2011 22:08

Så var det onsdag o idag är dagen då jag lever igen o har lite ork i kroppen för att göra nåt. Dagen började riktigt bra, 4 h pluggandet i skolan. Så där var jag en duktig tjej eftersom jag var riktigt dålig på det idag. Motivationen var inte alls den bästa igår men idag så har jag fan ryckt upp mig! Kanske för att jag fick en glädjekick då jag fick ringa o gratta Anita imorse. :) Så kul o snacka lite med henne. Mihihi! Lunch på skolan o sedan lite plugg igen tills jag blev alldeles för trött o drog mig hemåt. Hämtat mina biljetter tills på fredag, vad jag längtar nu!1 Helt galet o så sjukt skoj det kommer att bli! :D :D

Har vart och spelat lite handboll idag o sen fick jag tråkigt när jag kom hem så jag drog ner en sväng o försökte vinna över grabbarna i chichago, men det var inte freakstones dag idag inte..

Imorgon kommer Annika hem igen då har jag någon att surra en massa med! Vad roligt, längtar så efter denna härliga brud. Så imorgonkväll ska vi ha mysfika o snack. Jag har en hel del att uppdatera henne. ;)

Plugg på eftermiddagen bara imorgon så jag ska bannemej ta en härlig sovmorgon imorgon! Det behöver faktiskt jag!!


Ge mig fredag och min fina Mariemariemarie!! Så sjukt taggad för helgen med henne där vi ska göra kaos helt enkelt, det som vi är bäst på! ;D

Av Matilda - 1 november 2011 14:00

Jag har typ vart världens tröttaste tjej nu i två dagar i rad. Jag fattar inte vad mitt problem är. Kanske för att vi har ställt om klockan och att jag inte är med i matchen ännu. Skärpning freakstone! Vårat nya uttryck här hemma! Skärpning! haha...Överlevde iaf förmiddagen på skolan utan att somna, tummen upp för mig. Har precis käkat en god o enkel lunch o tänkte sätta mig ner och skriva lite på mitt seminaruium. Ta tag i mitt liv helt enkelt, har vart lite dålig med det dom senaste dagarna. Sedan ska jag pw lite och kolla på lite tv och sedan måste jag cykla iväg med min kära kamera på service, för den kan ha gjort sitt sista i helgen. :(( Jag är lite ledsen över det så igår la jag mig på sängen och hatade livet för en stund, dels för att kameran är trasig och dels för att inget kändes bra. Men det är gött ibland att göra så med! Sedan slutade kvällen som vanligt hos mina grannar där det blev en massa spel och skratt.


Halloweenefesten i lördag var riktigt lyckad! En kväll i djurens tecken och jag blev en rosa flamingo. All in för rosa och det gillade ju självklart jag. Freebar och det blev en heldel alkohol. Kanske lite för mycket. Men jag träffade ju Alex, så sjukt jävla roligt. Kunde inte riktigt fatta att hon o jag var på samma fest. ;P Rätt coolt! ;D En rolig fest o bra drag som självklart slutade i att jag ramlar som vanligt. Så jag har världens största blåmärken på mina knän, bra lyckat! Eller inte direkt va!!

Söndagshäng med grannarna o tårta o film. Gött gött!


Nej nu måste jag faktiskt börja plugga för ikväll blir det bio! :)

Pics ifrån helgen, enjooooy!

     

Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards