Matilda Helena

Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Matilda - 9 februari 2008 16:09

Nu är det lördag och idag är en sådan dag då jag skulle kunna däcke när som helst. Är sjukt trött och det beror på att jag jobbat frullen och upp halv 6, kom hem halv 2 men man får la skylla sig själv med bara 4 timmars sömn. Jag har inte varit på det bästa humöret idag heller.

I veckan har jag iaf hunnit åka mkt bräda på mina lediga dagar och sedan afterski. Har även hunnit åka en massa sopsäck, haha det är våran nya grej då man vart på afterskin. Vilket stuuuuuuup! Haha men det gillar vi!

 Utgång har det oxå blivit, bygget osv^^. :)

Det har varit rix fm vecka denna vecka i Åre så det är fullt med folk överallt nu.

Lönen kom igår och det känns så gött! :D Nu ska det shoppes! ;P


Nästa helg så kommer mami och Jonas upp med så det ska bli nice att få träffa dom och vi ska på skidskytte vm i Östersund, hehe. niceeee. Jag saknar dom så det ska bli väldans trevligt. Jag skulle vara ledig på lördag men nu när jag fick mitt schema för nästa vecka så jobbar jag, men det ska jag ändra på så det löser sig nog allt. :) Ska vara ledig 3 dagar denna vecka, skönt. Matilda ska sove och åka bräda och gå på afterski. :D


Snart ska jag dra och handla massa för har nästan ingen mat hemma så det blir att storshoppe lite för mej.


btw söto där, mehehe! Skååålis! ;P

Just det jag är världens största idiot med! ibland har jag ingen hjärna bara eller så använder jag bara den inte. No more!


Nu har jag inte så mkt mer att säga, men ni får verkligen ha det bäst och jag saknar ju er! Ni är greeeeat! <3


Puss och kram Matilda



Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards