Matilda Helena

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Matilda - 24 november 2009 22:24

Jobbat som vanligt idag och tja mina tankar är inte i Härnta längre kan jag säga, dom tar mig till Åre och det är bara 11dagar kvar tills jag åker! Måste fixa lite nu innan det snart är dags. Vad var det inte jag såg idag då när jag är inne och kikar på Dippans hemsida!? Ehh joo att dom har söndagspremiär samma helg som jag kommer upp så det blir fest på en gång i Åre, kommer bli riktigt nice. ;D

Skulle ta den där efterlängtade svinsprutan idag, men såklart så var vaccinet slut när jag var där, ett nytt försök imorgon!

Andra avenyn idag och jaa det är ett rikigt bra program o annars blir man fan bara bitter när man är ute i detta november väder, grått och regn hela tiden. :O Fyfaan spelar ingen roll att man går o lägger sig tidigt heller.

Lön på fredag det gillar vi iaf. ;D



Sove nästa jajameeen!!

Hej på er! (:


Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards