Matilda Helena

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Matilda - 12 september 2009 16:06

I den här publiken stod jag den där lördagskvällen i juni på PEACE AND LOVE!

OSLAGBART!


Av Matilda - 12 september 2009 13:56

Ja det är så man skulle kunna säga om mig själv idag, jag är räddaren här så inte det här huset skulle ha brunnit upp!

Jag kommer hem ifrån min powerwalk runt Gådeåby och möts av en förjävligt vidrig lukt då jag öppnar dörren, går in i köket och där står en platta på och en stekpanna oxå och en sönderbränd stekspade. Stänger av plattan och börjar vädra.Skriker på Olle att han kanske ska komma upp och kolla vad det är som händer. " OJ JAG GLÖMDE"  Vafaan skippa datan lite och tänk efter före, Du borde ju ha känt doften och fifan så det luktar här nu. Koooorsdrag kan man väl säga!

Jag är inte den ända i min familj som är en liten pyromad som kan få hus att lukta förjävligt.

1-1 Matilda och Olle.


Ikväll blir det iaf feeeeeeest och jag känner mej taggad. Ska snart iväg och hämta lite kläder och spriiiiit. Så galaj blir det ikväll och kanske krogen efter det. Vi får la se vars vi hamnar, men FEST blire!


Hej på er! (:

Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards