Matilda Helena

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Matilda - 8 augusti 2011 22:44

Här sitter en rastlös som inte gjort många knop idag. Jo jag har jobbat o sen har jag grejat lite här hemma med lite saker. Så lite vett har jag allt gjort. Dagen börjar bra, när jag ska ta cyklen till jobbet tror ni inte himlen öppnade sig då. Jo regnet öste ner o jag blev en blöthund, kulkul... Sen när jag skulle ta mig en proenaad ikväll så händer samma sak igen. Snacka om att det är jag som är tjejen som har otur med väderhelvete. :((( Buhu!!

Jag blev ledig imorgon o det var ju mindre bra för jag behöver lite cash o det ska regna imorgon så vad fan ska jag göra....Jag som tänkte tvätta, men vafan det får göras på onsdag istället för jag är för seg för att boka i tid så får skylla mig själv.


Sista måndagsklubben ikväll o det hörs i korren att folk ska ut, men inte jag inte! Jag är en duktig tjej som är hemma o ska sova i min nybäddade säng. :))

Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards