Matilda Helena

Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

Lördag o plugg

Av Matilda - 17 mars 2012 16:22

Det är inte varje helg som jag sitter o pluggar. Men det är ett måste idag om jag ska kicka tentan på fredag! Jobbigt att lära sig allt, men jag har fått mycket gratis nu när vi vart ute på vfu. Helt okej faktiskt må jag säga att jag fått vara på ett sådant ställe som jag varit! Två riktigt bra o lärorika veckor som jag har lärt mig så mycket på! Tiden är slut o nu kliver jag in i den såkallade pluggdimman. På fredag kliver jag ur den o röjer järnet hela nästa helg med en massa härliga folk. Så det så!

Igår blev det quiz på skolan och vi vann över alla. Så jävla bra vi var då. Dock är inte jag så duktig på frågor men några frågor kunde jag hjälpa till med. ;P Sedan drog vi vidare ett gäng mot pärlan o där hade vi det riktigt trevligt faktiskt o en massa dans! Dock kass musik så jag hade lite vin hemma som vi drog till mig o körde lite efterfest. Haha så jävla roligt vi hade o tja det låter inte vackert när jag ska försöka sjunga. ;) Alla däckade först oss mig o när jag vaknade första gången i morse var alla borta o jag hade inte märkt att folk hade dragit haha!


Ikväll blir det en lugn hemmakväll med lite brudar. Det är fokus på tentan som gäller nu ju! Ska ner till min nya granne idag också, Malin som flyttat in! :D Åh så roligt det är att vi har blivit grannar!!

Ett härlgit samtal med fina papi idag så jag fällde en tår när vi pratat klart, för jag saknar honom faktiskt min fina pappa! <3 Men vi ses om tre veckor! Det är så brao prata med papi i telefonen för vi har samma värderingar om saker och ting!! LOVEE!!


Nu ska jag plugga lite till och sedan ska jag ta mig en powernap innan jag ska ner på Campino o må med en go jävla kebabrulle!! ;D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 15 juni 2013 16:36

Då var det riktigt länge sedan jag skrev här nu. Skriver nu bara för att Klingan har skaffat sig en blogg o gör lite reklam för mig. ;) Kommer nog inte allt vara för aktiv här om jag ska vara ärlig, bara så ni vet det då. Är hemma i dom norra delar...

Av Matilda - 9 januari 2013 17:12

Nu var det länge sedan jag skrev här verkligen. Motivationen för att skriva här är la inte den bästa. Men det är ju iallafall ett nytt år nu o jag är sjukt taggad för att detta året kommer att bli lika grymt som förra! 2012 var ett år som jag kommer ...

Av Matilda - 28 december 2012 10:29

Mina dagar här hemma i Norrland börjar sakta men säkert att gå mot sitt slut. Natten till söndagen reser jag tillbaka igen, då får jag resa med Moi igen. Underbart kul det ska bli att se henne igen! Vi har en hel del att snacka om. ;) Jag har hunnit ...

Av Matilda - 23 december 2012 23:26

Har ju inte skrivit här på länge nu. Nu har jag ju även jullov och hänger uppe i mitt fina Norrland och bara njuter av livet. Imorgon är det ju också julafton. :D Mysmys! Kom upp hit i onsdags och ska vara här uppe tills lite innan nyår. Nyår blir de...

Av Matilda - 11 december 2012 18:01

Har vart hemma nu i två dagar o grävt ner mig i portfolion med bilder o reflektioner. En rolig grej o jag ser framemot när jag är klar med den. Men jag har kommit en bit på vägen o jag slipper släpa med mig den upp till Norrland. ;) Så långt har jag ...

Presentation


Matilda Helena
MITT LIV - Min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards